מיטות לבנות בחדרי ילדיםמיטה לחדר ילדים בנים

10 טיפים לבחירת מיטות ילדים

מקבץ טיפים זה יתחיל במצב בו צריכה להיות מוטמעת מיטה אחת בחדר הילדים וימשיך לסקור מצבים שונים של עיצוב חדרי ילדים לזוג או לכמה ילדים. מטרת הכתוב היא שכל הורה יידע בדיוק מה יש לעשות כאשר יש לבחור מיטה לחדרי ילדים. אתם תיווכחו לגלות כי מיטת חדרי ילדים הם מהמהנים ומהמעניינים ביותר להטמעה ברהיטי הבית.

טיפ לבחירת המבנה הבסיסי של המיטה

מזרן יחיד, ארגז מצעים, לילדים מתחת לגיל 6 רצוי שיהיה קרש הגנה מנפילות. מבנה זה מאפשר לכם מקום נוח לאחסון סט המצעים הקבוע של הילד, וגם התנהלות בטוחה עם הצורך שלו לישון בלילות, ללא חשש מתקריות בטיחות.

טיפ לבחירת צורת גוף המיטה

היעזרו בתבניות עיצוב חדר הילדים הקיים. בגדול, המבנה הוא מלבן אבל ניתן להטמיע בו קצוות עגולים במקום מלבניים בקצה. אם אתם חשים שכך נראים המשקופים ופרופילי החלון שלכם, עשו כך. אחרת, בחרו מיטה 100% מלבנית.

טיפ לבחירת צבעי גוף המיטה והמצעים הראשיים

את הגוונים הללו יש לבחור בהתאם לגוונים השולטים בחדר. היינו ממליצים לכם לבחון את עיצוב פרזול המיטה והגוף שלה בהתאם לעיצוב החלונות והדלתות מבחינת הגוון. אם יש לכם טפטים ושטיחים בחדר, הם יכולים לשמש מקור השראה לגוון המצעים.

טיפ לבחירת כיסוי מצעים למיטה

יש לבחור אותו בדומה לעיצוב הסטים של המצעים, כלומר על סמך הטפטים והשטיחים בחדר. כשכל רכיבי הבד מעוצבים זהה, זה נותן תחושה של זהות עיצובית אחידה לחדר.

טיפ לבחירת מזרן לחדר ילדים

את המזרן איך מנוס מלבחור בעזרת הילד. הוא זה שיישן שם, ולכן זה צריך לספק לו 100% נוחות. ודאו שהילד לא שוקע במזרון, אין אפקט ערסל, וככל שהמזרן נוח לו הוא אפשרי לבחירה. מזרנים מומלצים: לטקס, קפיצים או ויסקו.

טיפ לבחירת מיטות לחדר מרובה ילדים

מקמו 2 מיטות בקיר ובכך צרו מערך של מיטות קומותיים. הוא יחסוך המון מקום כשזה מגיע לחדר מרובה ילדים. עיצוב חדר ילדים ייראה הרבה יותר פשוט בהמשך.

טיפ לבחירת מערך מיטות הקומותיים

אנו ממליצים על מערך אלכסון ולא ישר. המיטה העליונה לא תהיה 100% מעל התחתונה אלא באופן מדורג מעליה, כך שיתאפשר ל- 50-60% מהמיטה התחתונה להיות ללא גג ולשמש לילדים כמקום משחק ופנאי בשעות היום.

טיפ לבחירת חומרי ייצור מיטות ילדים

עץ טבעי או מלמין. ניתן להיעזר בפרזול מעטפת ממתכת ולשלב כריות בד על המיטה אשר ישמשו גם לנוחות וגם להגנה מהרכיב הקשיח.

טיפ לבחירת החסן צמוד מיטה

מומלץ שתהיה שידת ילדים ליד המיטה בה ניתן יהיה למקם את חפצי הילדים לשימוש בטווח המידי. משחקים פופולאריים, צעצועים זמינים, וכד’.

טיפ לבחירת תאורת לילה למיטה

מנורה צמודת מיטה. מומלץ לחצוב בקיר ולא להניח על החסן השידה מהסעיף הקודם על מנת למנוע מגע של הילד עם הגוף המאיר של המנורה.

שמנת עיצובים – המומחים שלכם למיטות ילדים

בואו ליישם עיצוב חדרי ילדים בבית שמנת עיצובים כולל בחירת מיטות ילדים על פי דרישה. בחברת שמנת עיצובים מאמינים כי ניתן לעצב חדרי ילדים בהתאמה אישית שייסבו הנאה להם ונחת לכם, כהורים.

עשוי לעניין אתכם: מיטות ילדים מעוצבות