חדר ילדים מעוצבחדר ילדים מעוצב לבנות

שני ילדים – חדר אחד או אולי שניים?

כשיש לכם 2 ילדים ואתם צריכים לקבל החלטה בדבר המקום בו הם ישנו, הדבר תלוי בסוג הדירה שלכם: 3 או 4 חדרים. בדירת 3 חדרים הילדים יהיו חייבים לישון בייחד, משום שחדר אחד הוא הסלון, חדר שני הוא חדר ההורים והחדר השלישי הוא חדר הילדים. בדירת 4 חדרים, לעומת זאת, יש לכם אפשרות להלין כל ילד בחדר נפרד. במצב בו אתם מעוניינים גם בחדר נפרד וגם שיהיה לכם חדר עבודה צדי, אתם תצטרכו דירת 5 חדרים. להלן הטיפים שלנו לעיצוב חדר ילדים בודד ולאחר מכן חדר ילדים זוגי.

חדרי ילדים בודדים למשפחה המתגוררת בדירת 4 חדרים

בשיטה זו אתם מעניקים לכל ילד חדר. אנו ממליצים להקפיד על עקיבות בעיצוב אותו זוג חדרים, ולהציב רהיטים דומים המיועדים לחדרי ילדים, אשר ישפיעו גם על העיצוב וגם על הפונקציונאליות בחדר. נכון, מיטה ומזרון אי אפשר לבחור רק לפי עיצוב: זה אינדיבידואלי לכל ילד בנפרד. אבל מדפי אחסון צעצועים, כונניות ספרים ופינות יצירה בהחלט רצוי וניתן להתאים כך שהחדרים ייראו זהים. אנו ממליצים על כונניות ספרים ללא חריצים כדי שיהיה לילדים קל להחזיר את הספרים בעת סידור החדר, ועל מדפים ניידים לאחסון צעצועים שבירים, למיקום על הרצפה. כמו כן, אנו ממליצים שתהיה שידת מיטה ליד כל מיטה ויהיה ארון ילדים בכל חדר. ניתן גם לרכז את תכולת הביגוד של שני הילדים בחדר ארונות ולהפריד בין המדפים/דלתות את ביגוד הילדים.

חדרי ילדים משותפים לשני הילדים יחדיו בדירת 3 חדרים

במצב זה, אנו ממליצים לשים 2 מיטות יחיד בשני קירות אם מדובר בחדר גדול, או מיטת קומותיים אם זה חדר קטן. במקרה של מיטת קומותיים אתם עדיין יכולים לשמור על פרטיות הילדים, באמצעות הצבת קומה 2 באלכסון, ולא בדיוק מעל הקומה הראשונה. בדרך זו הילד מהקומה הגבוהה יזכה לסולם או גרם מדרגות נפרד מהמיטה הראשונה והילד מהאחרונה יזכה ביותר פרטיות. המיטה שלו, ביום יום, תוכל לשמש ככיסא המשחקים של החדר היות שהמיטה העליונה באלכסון אליו ואין גג שעלול היה להביא לפגיעות ראש כשיושבים מתחת. אנו ממליצים לא לעשות הפרדה באותם חדרי ילדים מעוצבים, אלא לשים פתרונות אחסון עם סימון מדפים ודלתות נפרד. בכך, הילדים לא חשים שחלק מהחדר שייך להם, אלא כל החדר, ועדיין – לכל אחד יש את הפינה שלו בנושאי התנהלות ולוגיסטיקה.

שמנת עיצובים – תכנון חדרי ילדים יחידים או זוגיים

בחברת שמנת עיצובים מתמחים בגיבוש עיצובם של חדרי ילדים. אם אתם זקוקים לרעיונות עבור עיצוב חדרי ילדים, פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם. חברת שמנת עיצובים מתכננת כל חדר ילדים מעוצב באהבה רבה ובהתאמה למבנה הבית הקיים.