רהיטים מעוצבים לחדר ילדים

רהיטים לחדרי ילדים הם האלמנטים החשובים ביותר בחדריהם. כאשר ישנם רהיטי בוטיק לילדים שלכם היתרונות רבים מאד: ראשית כל, החדר זוכה לעיצוב חסר תקדים, כזה שיגרום לילדים לא לרצות לצאת ממנו. שנית, אתם זוכים להחזיק עוד חדר מעוצב ומדוגם בבית לעתיד לבוא, ושלישית, רהיטים לחדרי ילדים מיועדים פונקציונאלית לילדים ותורמים לחינוך ולהוואי שלהם. רוצים לדעת איך?

מיטות ילדים כמושבי פנאי ומשחק: חיסכון עצום בנפח מקום פנוי בחדרים קטנים

יש לכם חדר ילדים אחד עם 3+ ילדים? אתם יכולים למקם את מיטות הקומותיים שלהם בצורה מדורגת ולא טורית. מיטת התחתית תהיה לא רק מתחת למיטה העליונה, אלא באלכסון אליה. בדרך זו מי ששוכב על המיטה העליונה לא צריך להפריע לזה ששוכב על התחתונה כי הוא זוכה לגרם מדרגות או סולם אלכסוני. בנוסף, המיטה התחתונה ללא גג ועל כן היא יכולה לשמש כרחבת משחק בשעות הפנאי.

פתרונות אחסון בעלי מסר עבור הילדים שעליהם לסדר את החדר

לעתים, עיצוב הרהיט הוא שמעביר את המסר החינוכי בלי להרים את הקול פעם אחת. כך, למשל, הדבר בא לידי ביטוי בכונניות הספרים. איך? כשאתם רואים בחנות דגם אחד עם מדפים חלקים, ודגם שני עם מדפים מחורצים בהם כל ספר נכנס למסילה, אל תקנו את הדגם השני, רק את הראשון. בדגם זה, הוצאת הספרים היא תהליך מעט מורכב שמצריך מהילד ריכוז כדי לא להפיל ספרים אחרים. אבל הסידור נעשה בקלי קלות, רק לדחוף את הספר למגרעת. בדרך זו אתם מעבירים לדיירי חדרי ילדים מסר שסידור החדר משתלם ומועיל, וזה אפילו קל יותר מאשר להוציא את החדר מהסדר.

קופסאות אחסון דמויות קפסולה – כל מה שהילד צריך בשביל לגדול טוב ולסדר את החדר בקלות

הקפסולה היא מדף נייד בלי מדפי פנים אשר משמש לצעצועים. סיים הילד לשחק בהם? הוא יכול להכניס לקפסולה ולהשאיר אחריו חדר מסודר. קל, כיף ומאד יעיל. חדר ילדים מעוצבים מעבירים מסרים חינוכיים ועיצוביים כאחד.

שמנת עיצובים – ייעוץ עיצוב חדרי ילדים לכל זוג הורים

בחברת שמנת עיצובים ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע לכם לעצב חדרי ילדים. כשאנו מבצעים פרויקטים כמו עיצוב חדרי ילדים, אנו חשים סיפוק רב שאנו נותנים לילד שלכם להוציא את המרב מעצמו ולגדול בכיף. בואו להתייעץ עמנו ולזכות להטמיע בבית חדר ילדים לתפארת.

עשוי לעניין אתכם גם: אקססוריז לחדרי ילדים