טפטים מעוצבים לחדרי ילדיםטפט קיר מעוצבטפט קיר לחדר בנות

עיצוב חדר ילדים עם טפטים

אם אתם מעוניינים בעיצוב חדרי ילדים משולב טפטים, לנו יש את כל הטיפים העדכניים ביותר כיצד תעשו זאת. ראשית כל, מי צריך טפטים, ומה הייעוד שלהם? טפטים הם פתרון עזר חסכני ביחס לצביעה החיה מכמה היבטים. ראשית כל, צבעי הוא אומן, כמו צייר, מוזיקאי וכד’. הוא גובה שכר אומנים, ולכן אם תבקשו שהוא יאייר לכם את אותו טפט שראיתם בחנות, ואפילו איור פשוט יותר – זה יעלה לכם, בנוסף לחומרי הצבע, גם בשכר אומנים שנע כיום בין 600 ל- 2,000 ₪. שנית, בצביעה חיה אתם משלמים בזמן, לא רק בכסף: הרחקת הילדים מהחדר, ביצוע תיקוני צבע שתמיד צריכים להיעשות, וכד’. טפטים לחדרי ילדים הרבה יותר חסכוניים והרבה יותר זולים להגעה לתוצאות דקורטיביות מרשימות במיוחד.

כיצד לבחור טפטים

אנו ממליצים לקחת את הווילונות והשטיחים כמודל להשראה אבל לא לחיקוי. למה כוונתנו? ווילונות ושטיחים הם התקנים ניידים: אם יבוא יום שהילדים לא ירצו בהם כי הם ייראו ילדותיים, אפשר להבריג החוצה, להוציא, למכור, וכד’. טפט זו מדבקה חד פעמית שאחרי שמסירים אותה לא ניתן לעשות איתה כלום. ואם זה לא מספיק, שיקום קיר אחר שהוסר ממנו טפט יעלה לכם לא מעט. לכן, מומלץ לבחור טפט בעל 1-2 צבעים ללא דמויות ילדים וללא איורים של גילים קטנים. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם שגם כאשר תפנו את הציוד הנייר מחדר הילדים ותסבו אותו לחדר מבוגרים, הוא יוכל להיות בשימוש בלי להשקיע הון עצמי רב.

הדבקת טפטים

אם אינכם בטוחים 100% במעשה ואם לא ביצעתם אותו בעבר, רצוי לתת לבעל מקצוע להדביק אותם. הדבקה טפטים זו לא הדבקה מדבקה במחברת, אלא הדבקת מדבקת ענק בגודל של כל הקיר. מוטב להשאיר זאת לעובדים מקצועיים שיטפחו את אותו חדר ילדים וידאגו להצבה מדויקת של ההתקן.

שמנת עיצובים – טפטים בהתאמה אישית לחדרי ילדים

חדרי ילדים מעוצבים הם חדרים עם קירות בצבעים מעניינים. לכן, נדרשים טפטים לחדרי ילדים כדי לחדד את העיצוב הקיים בהם. אנו ממליצים לכל מי שמעוניין לחדד את עיצוב חדר ילדיו להטמיע בו טפטים. עיצוב חדרי ילדים עם טפטים חוסך הון עצמי רב על צביעה ומאפשר לכם ליהנות מהחדר עם סיום ההדבקה, מבלי שתשלמו בזמן התייבשות הצבע. שמנת עיצובים מעבים לכם את החדר עם טפטים לחדר ילדים.