חדר ילדים מעוצבחדר ילדים מעוצב לבנות

עיצוב חדר ילדים אופנתי – טיפים

כשאתם מיישמים עיצוב חדרי ילדים, מומלץ מאד להיעזר בטיפים שיסייעו בעיצוב חדרי הבוטיק הללו. באמצעותם יקרו 3 תמורות משמעותיות: גם הילדים ייהנו מהשימוש בחדר, גם אתם תיהנו מהעיצוב שלו בימים שהילדים דרים בו וגם תיהנו ממנו מבחינה מעשית אחרי שהילדים יעזבו, כלומר – ברמה הפרקטית. מקבץ העצות שלנו מצליח לשלב בין עולמם של ילדים לבין מה שצריך לקרות בעולם הפרקטי ובכך – הוא מאפשר לכל זוג הורים לעצב האחריות את חדר ילדיו.

טיפ מס’ 1: עיצוב דקורטיבי של חדרי ילדים

עיצוב דקורטיבי לש חדרי ילדים מתבסס על צבעים בהירים, כלומר צבעים קרים כמו תכלת, וורוד, וירקרק יותר מאשר הגרסאות הכהות של אותם צבעים: בורדו, כחול כהה וירוק זית. ילדים מאז ומתמיד נמשכו לצבעים בהירים, בהם הם רואים כחופש ושלווה, וסימן לאופטימיות ומחשבות חיוביות. בססו על עיצוב זה גם את הטפטים, גם את הווילונות וגם את השטיחים. קחו בחשבון שטפטים לא מעצבים עם דמויות ילדים לגילים קטנים כי קשה יהיה להסיר אותם אחר כך ולשפץ את הקיר. ווילונות ושטיחים אפשרי לעצב בדרך זו ולמכור כשהילדים יגדלו ויבקשו שלא להשתמש בזה יותר.

טיפ מס’ 2: הטמעה דקורטיבית של רהיטי ישיבה ושינה

היעזרו במבנה הדלת והחלון, ואם יש מדפים, היעזרו גם במבנה שלהם. אם הקצוות והמשקופים של הרכיבים הללו עגולים, הטמיעו ספות נוער ומיטות עגולות בקצוות. אם הרכיבים הללו 100% מלבניים, השלימו עיצוב זה באמצעות מיטות וספות בצורות מלבניות.

טיפ מס’ 3: הטמעה חכמה של מיטות, ספות ופתרונות אחסון

אם זה חדר לכמה ילדים, העדיפו מיטות קומותיים אלכסוניות זו לזו ולא אחת מעל השנייה ובכך תאפשרו חופש פעולה לילד מהקומה העליונה ופרטיות לילד מהקומה התחתונה, ובנוסף האחרונה תשמש כמתחם ישיבה בטיחותי ללא גג נמוך למעלה. בחרו כונניות ספרים לא מחורצות שיהיה לכל ילד קל לסדר את ספריו כשהוא מארגן את חדרו. בחרו קפסולות אחסון: מדפים ניידים לרצפה לאחסון צעצועים שבירים למניעת נזקים בהם.

שמנת עיצובים – עיצוב חדרי ילדים ברמה אחרת

בחברת שמנת עיצובים מעצבים בחוכמה כל חדר ילדים שמוזמן על ידי הלקוחות, תוך מתן מיטב העצות להורים. עיצוב חדר ילדים נעשה על ידנו באהבה רבה. אם אתם מעוניינים לגבש חדרי ילדים ברמה אחרת, פנו אליהו ואנו נספק עבורכם את מיטב הטיפים לתכנון חדר החלומות של בניכם ובנותיכם.

עשוי לעניין אתכם גם: אקססוריז לחדרי ילדים