חדר ילדים מעוצב לבנותטפט קיר לחדר בנותחדר ילדים מעוצב לבנות 2018

 

האם חדר ילדים לבנות חייב להיות בצבע ורוד?

חדר ילדים באופן כללי צריך להיות מושפע מהצבעים הקרים, כלומר – הבהירים. בשונה מחדרי מבוגרים, ילדים לא מתחברים למסר שלשחור וכחול, ומעדיפים לראות גוונים כמו חום בהיר, תכלת וכמובן ורוד. הקונספט שמכל הצבעים, ורוד הוא של הבנות נובע מכך שהצבע קושר לאשה הרבה לפני שדובר על עיצוב חדר ילדים מודרני. בובות הברבי והבראץ המפורסמות, שהן צעצועי הבנות מספר אחד, עטופות באריזה ורודה, ופיות טובות מהסרטים ומהסדרות תמיד לבושות ורוד. מכך, הושפע עיצוב חדר בנות בחדר ורוד. בפועל, חדר בנות צריך להיות מעוצב באופן עקבי, כזה שמסמל כי מדובר בחדר בנות על פי התכולה והאופי של החדר. הצבע הוורוד הוא רק אחד מהכלים לבטא את העיצוב בחדר.

תכנון חדר בנות

ניתן לגבש את המתווה על טפטים, ווילונות ושטיחים ורודים וניתן לגבש את המצווה בצבע אחר. מה שחשוב הוא לבחור נוסחת צבע עקבית אשר תסמל את זה שמדובר על חדר ילדים. בתוך קטגוריית חדר ילדים, קיימות מספיק אסטרטגיות לכך שהוא גם ייראה חדר בנות עם או בלי הצבע הוורוד. מיד תראו כיצד עושים זאת.

שימוש רב במראות

בנות מאד אוהבות מראות, ויש אפילו מראות בנות שנמכרות עם שידת טואלט לקטנטנות: שידת טיפוח עם מקומות לשים כלי איפור לילדות. חדרי ילדים מעוצבים בנוסח זה הם חדרי בנות במובהק, כי בחדרי בנים המראה תהיה בדרך כלל בארון ההזזה או בתוך דלת הארון או באיזושהי פינה שולית בחדר, ללא אלמנטי הטיפוח של השידה המפורסמת.

שימוש בשטיחים ווילונות עם דמויות של ילדות

בשונה מהטפטים, שהם רכיבי עיצוב שמאד קשה לשנות אחרי שמדביקים, בווילונות ובשטיחים ניתן לצ’פר את הבנות בדמויות של פיות טובות ונסיכות, וכאשר הן תגדלנה ולא ירצו זאת יותר, ניתן לפרק וניתן למכור. טפט משומש מאד קשה לעקירה, בלתי אפשרי למכירה ומצריך השקעה כספית בקיר שניזוק. גם בתחום המצעים ניתן לצ’פר את הילדה שלכם ב- 1-2 סטים ללא צבע אחיד, אלא עם דמויות בנות מפורסמות על פי העדפותיהן.

שמנת עיצובים – עיצוב חדרי בנות בהתאמה אישית

בחברת שמנת עיצובים מעצבים חדרי ילדים המיועדים לבנות בהתאמה אישית. ניתן לעצב חדר ילדים לכמה בנות או לבת אחת. ניתן ליישם עיצוב חדרי ילדים לבנות בגילים קטנים או גדולים לבחירתכם. התייעצו עמנו וזכו לעצות הטובות ביותר בעיצוב חדרי ילדות ובנות.

 

עשוי לעניין אתכם גם: אקססוריז לחדרי ילדים