פופים לילדים – דרך נוספת לרהט את החדר

פופים לילדים הם התקני ישיבה חסכניים אשר מעבים את החדר באפשרויות מנוחה והתרגעות ללא צורך לסחוב חפצים כבדים מעץ או ממתכת אל גו החדר. הפופ הוא למעשה כרית ענקית, אשר מפאת גודלה היא יוצרת משטח מוגבה מעט המאפשר ישיבה. בדומה מאד למזרן ויסקו, האלסטיות של הפופ מאד מורגשת ויוצרת נוחות עבור מי שיושב עליה.

התאמת פופים לחדרי ילדים

פופים בדרך כלל יתאימו לחדרי ילדים כמעט מכל הסוגים. שילובם בחדר מאד קל ופשוט. אם קניתם חדר ילדים מוכן, בעל מרקם צבעים אחיד, כל שתצטרכו לעשות הוא לאתר פופים מאותה סדרה, ולשלב בחדר. בכך, יצרתם בחדר פתרונות ישיבה קלילים, נוחים ומגניבים אשר כל ילד היה מעוניין בהם כהתקני אירוח בחדרו.

בחירת העיצוב לחדרי הילדים – צבע חלק או מרקם צבעים

לא זו בלבד שניתן לשלב מרקם צבעים בפופים, ניתן לבחור אותם עם דמויות הילדים האהובות עליהם, ועם הדיוקנים והתמונות שהם חושקים בהם יותר מכל. אנו ממליצים לבחור במשורה את האלמנטים הללו, על מנת שהילדים לא יגיעו למצב שהם לא ירצו בפופים כאשר יגדלו ויתבגרו. העצה שלנו היא להיעזר בצבעים בלבד, אך מדי פעם לצ’פר אותם בפופ שהם רוצים, המכיל דמויות וקריקטורות מאד מסוימות המקובלות על בני גילם.

היכן ניתן למקם פופים כשלא משתמשים בהם

ניתן לאחסן אותם בארגז המצעים במיטה, או לשים בארון ביחידה גבוהה או נמוכה שלא משתמשים בה ביום יום. אחד היתרונות של הפופים הוא שהם מתקפלים, ועל כן מאד נוחים כשזה מגיע לאחסון לטווח ארוך. חומרי הייצור אינם מתבססים על נוצות כמו בכריות השינה בעבר, אלא על ספוגים וחומרי איכות אלסטיים. הפופים מאפשרים לכם ליהנות מישיבת בוטיק וגם מתפעול לוגיסטי נוח בעת הצורך.

זכרו כי פופים אינם תחליף לרכיבי ישיבה פר אקסלנס

שום דבר אינו יכול להחליף את השולחן והכסא עליהם מכינים שיעורי בית או משחקים במחשב. הפופים אינם באים במקומם אלא כתוספת. באמצעותם ניתן לארח חברים או לשבת בהם כאשר הילדים מעוניינים במנוחה אך לא בשינה במיטה. אנו ממליצים להיעזר בפופים וליהנות מכל היתרונות שלהם, אך לא במקום פתרון ישיבה שולחני לילד.