חדרי ילדים מעוצבים

במאמר שלפניכם נלמד כיצד לתכנן חדרי ילדים מעוצבים. חדרי ילדים מסוג זה הנם חדרי ילדים ייחודיים, ולא חדרים אשר תפאורתם האקראית שימשה ילדים. מדובר על חדרי בוטיק אשר היצרן מייעד אותם עבור ילדים. המשמעות היא 100% בטיחות, 100% התאמה לילד או לילדה וכמובן – 100% עיצוב איכותי התואם את תפיסת עולמם של רוב הילדים.

חדרים על פי שילובי צבעים

אחת הדרכים לבחור חדרי ילדים מעוצבים היא על פי שילוב מארג הצבעים אשר קיים בהם. ישנם חדרים המבוססים על צבעים כמו כחול וטורקיז וישנם חדרים המבוססים על קירות וורודים וסגולים. בחירת החדרים תלויה בלא מעט משתנים ובניהם – משיכת הילד אל הצבעים של החדר, והערך הפונקציונאלי שבתוך החדר. ישנם חדרים עם מעט התקני אחסון לעומת חדרים המשולבים בארונות ענק ושידות מגירות לא מועטות. ישנם חדרים אשר נדבך השולחן ואזור הישיבה תופס נפח רחב יותר מנפח האחסון, לעומתם. יש לבחור את החדר על פי התפאורה אבל גם על פי התכולה המעשית הקיימת בו.

חדרי ילדים על פי גודל החדר בבית

אם אתם יודעים מי מחדרי הבית ישמש כחדר ילדים, בחירת הנוסח הסופי של התפאורה סלולה עבורכם. חנות חדרי ילדים מעוצבים מסדרת וממיינת אותם על פי גדלים וממדים. על פי המידות של החדר אשר תיקחו, ניתן להציע לכם דגמי חדרי ילדים אשר יתאימו לשטח אשר בחנתם.

חדרי ילדים בשילוב עם תפאורת הבית

אמנם פעמים רבות נהוג לעשות הפרדה בין תכולת הבית לתכולת חדר הילדים כאשר זה מגיע לעיצוב, אבל אנו משתדלים לחבר כמה שאפשר בין הרבדים וליצור עיצוב אשר יהווה עיצוב המשכי לחדרים הסמוכים. גם אם חדרי ילדים מעוצבים ייקראו שונה מיתרת החדרים, ניתן לארגן כלך שמבואת הכניסה והאזורים הקרובים ליציאה יהיו משולבים היטב עם העיצוב השכן של חדרי הבית.

חדרי ילדים פונקציונאליים – הכירו את הסודות

קנו ספריות אחסון עם מדפים לא מחורצים להקלה על הילדים לסדר את חדרם בסוף היום.
דאגו לשילוב מיטות קומתיים אלכסוניות ולא מקבילות על מנת שהן יוכלו לשמש את הילדים כהתקני ישיבה במהלך היום.
דאגו לשילוב ארגזי מצעים במיטות ובכך תוכלו לחסוך לא מעט מקום בארון הבגדים.