ריהוט לחדרי ילדים

תכנון מערך של ריהוט לחדרי ילדים הוא סוגה מקצועית לא פחות מעיבויחדר השינה או תכנון הסלון המרכזי בבית. זהו חדר שבין אם יהיו לכם ובין אם לא יהיו לכם ילדים נוספים – חשוב מאד להתפתחות של הילדים הקיימים שלכם, ועל כן מומלץ שהוא יהיה יפה, דקורטיבי, ססגוני ומפנק, כזה אשר הילד שלכם לא ירצה להפסיק לשהות בו. אנו נלמד אתכם כיצד לעשות זאת כך שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת עבור כל ילד וילדה.
תפאורת החדר ועיצובה
תפאורת החדר היא הבסיס למה שצריך הילד שלכם, שכן זה הדבר הראשון שהוא רואה כל פעם שהוא נכנס לחדר ולזה הוא מתגעגע בכל שעה שהוא נמצא בגן או בבית הספר: לקירות עם הטפטים הצבעוניים, לווילונות המעוצבים, וכמובן – לשטיחים המפנקים המיועדים במיוחד עבור ילדים. בדרך כלל, בחנויות ריהוט לחדרי ילדים מספקים את כל רכיבי הבד והטפטים של החדר – כשהם בעיצוב דומה, ולעתים מאותו מק”ט כך שיתאפשר לעטוף את כל דפנות החדר בעיצוב המשכי שייצור עניין רב ויטביע את אופיו של החדר.
שולחנות וכסאות
עבור ילדים מדובר במיוחד ברהיטים כמו שולחנות יצירה עם מגירות. השולחנות לרוב יהיו נמוכים ולא באמת ידרשו ישיבה מולם אך למען הפרוטוקול מקובל לרכוש גם כסאות. רבות לבחור בכסאות נמוכים שיאזנו את גובה השולחן ויהפכו את עצמם לרלוונטיים לילד. עדיף שהוא ישב על כסא כשהוא עובד מול השולחן על מנת להקנות לו הרגלי עבודה נכונים, כמובן. הכסאות המומלצים הם כסאות מפלסטיק עם או ללא הריפוד, או כסאות עץ בעיצוב מיוחד עבור ילדים.
מיטת ילדים
בחנות תוכלו למצוא שפע לולי תינוק ומיטות ילדים מכל הסוגים. מיטת הילדים היא קשר קפיצה לילד הגדול שנגמל מהלול ויוצא למיטה שנראית פלוס מינוס כמו מיטת מבוגרים. ההבדל הוא שבמיטת ילדים יש עדיין קרש הגנה מנפילות שניתן להסיר בכוחות עצמכם. ההמלצה היא לישון על מיטה כזו לפחות עד גיל 4-5, אז ניתן לישון ללא הקרש, וכמובן – בהמשך השנים – לשדרג את המיטה למיטה של ילדים גדולים יותר.
כשהריהוט מתאים, ותפאורת החדר מרהיבה, הילד יכול רק לצאת נשכר והילדה יכולה ליהנות עד בלי די!