12
23
50

חדר ילדים קטן – איך לנצל מקסימום מהשטח במינימום מקום?

ידוע כי בית בישראל כיום אינו מוצר מאד נגיש, ואם נגיש – וזה נכס ראשון, סביר שמדובר בבית קטן, עם חדר ילדים כאחד מהקטנים ביותר בתוך הבית. במצב כזה צריך לדעת לתמרן, ולקנות נכון את חדר הילדים שלכם. כך תעשו זאת בחוכמה יתרה. חילקנו את מקבץ הטיפים לשניים. במצב הראשון – החדר ממועט ילדים או אפילו חדר יחיד, ובצב השני החדר עתיד להיות מרובה ילדים.

חדר עם מעט ילדים/ילד יחיד

אנו סבורים כי אם הבית מאד קטן, ותרו על הארון, ורכזו את כל תכולות האחסון בבית בחדר ארונות. זה כבר מפנה לכם מקום לשים מדפים, מראות ופינות יצירה לילד שלכם. זה כמובן מקנה לכם את האפשרות להגדיל לו את המיטה. כמובן שבכזה חדר מומלץ מאד להיות מחושבים, ואם מומכנסים כמה פריטים כבדים, למשל סט מדפי כוורת ומיטה – חשוב להגיע עם המידות הנכונות ולהשוות למידות בחנות. קחו בחשבון שברוב המקרים לא תראו את המוכרים שלכם, והם ינדבו לכם מידע באינטרנט או בשיחה של 2 דקות בטלפון, ולכן נושא המידות מאד חשוב כאן כדי לדעת מה בר השתלבות בחדר הילדים ומה לא.

חדר ילדים מרובה ילדים

בחדר מרובה ילדים – לא רק שמומלץ להעביר את הארון לחדר ארונות, גם במיטות חשוב לעשות צמצום לא מועט. בדקו אפשרות להלין את הילדים במיטות קומותיים. אם בחדר גרים 4 ילדים, לדוגמה, ניתן לארגן 2 מיטות קומותיים, ואם אתם רוצים שיהיה לילדים שלכם זמן פנוי רב בחדר, ארגנו את המיטות כשהן במצב מדורג:המיטה העליונה נמצאת באלכסון למיטה התחתונה. זה יאפשר להם לשבת על המיטות התחתונות ולבלות עליהן את שעות הפנאי שלהם. בנוסף, רצוי את מדפי הצעצועים שתקנו לילדים לחלק לצבעים או למיקומים שונים, ולהטמיע עליהם את שמות הילדים אם יש מקום מעוצב לכתוב זאת. לא מומלץ לבנות חומה בתוך החדר, שכן אז זה גם מפחית מהמקום בחדר, וגם עלול ליצור מריבות בין הילדים לפיהן הדשא של השכן ירוק יותר.

למידע נוסף על חדר ילדים קטן ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע לכם לעצב חדר ילדים מרובה או ממועט ילדים!