חדר מעוצב לילדה על בסיס ורוד - שמנת עיצובים
שולחן לבן מעוצב בשילוב זכוכית - שמנת עיצובים
1

המדריך לחדר ילדים במבצע

רהיטי הילדים מציעים היום מגוון אפשרויות ולכן, כאשר אנו מעוניינים לרכוש חדר ילדים במבצע, אנו נמצא את המדריך לריהוט חדרי ילדים במבצעים מיוחדים, כך שיהיה לנו את המידע הדרוש לרכישה נכונה ומוצלחת. מלבד הפאן העיצובי, תהליך מציאת חדר ילדים במחיר סביר יסביר לכם שהעיצוב הוא לא במעלה הראשונה, כי אם האיכות והבטיחות של חדר הילדים שיש לתת על כך תשומת לב מיוחדת. יש לבדוק כי הריהוט יתאים לחלל החדר, ועונה על צרכי הילד, הן מבחינת פונקציונאליות והן מבחינת בטיחות. ישנם רהיטים בחדר הילדים שאולי תבחרו להמשיך אתם כי הם עדיין במצב טוב, עשויים מעץ איכותי, ויכולים להתאים לשאר הריהוט החדש שבחרתם.

בחירת חדרי ילדים במחירים נוחים
מבצעים בענף ריהוט הילדים קיימים חדשים לבקרים, אך לא כל מבצע הוא באמת הזמדנות לקנות בזול. חשוב לקבוע תקציב לרכישת החדר, המתחשב בכל פריטי הריהוט שתרצו לשים בחדר הילדים. קביעת התקציב תתחשב בפתרונות האחסון בחדר, כגון מכולות לצעצועים, ארונות ומגירות. שנית, יש לקחת בחשבון את המיטה החדשה וסוג המיטה (מיטת מעבר או מיטה לילד מתבגר), שידות לצד המיטה, טפטים צבעוניים ועוד. ארונות החדר ועיצובם – האם לשלב בהם מראות, טפטים או קלפות צבעוניות ועוד. לכל חלק בחדר יש גם תרגום כספי שיש לקחת בחשבון, ולכן בסופו של דבר חדר ילדים במבצע הוא גם חדר ילדים במחיר שווה לכיס שלכם.
חדרי ילדים זולים – לא בכל מחיר

גם אם מחיר החדר הכולל, לאחר חישוב התקציב, עדיין טוב עבורכם, חשוב לדעת לא להתפשר על פרטים נוספים. יש לוודא כי נשמרים כל כללי הבטיחות בחדר, כמו למשל בחירה של ריהוט שאין בו צבע רעיל המכיל עופרת, או בחירה של ריהוט בעל פינות עגולות, יהיה הרבה יותר עדיף מאשר פינות חדות שעלולות לפגוע בילדיכם. שנית, יש לבדוק את סוג העץ – עץ מלא או סנדוויץ, מלמין ועוד – לסוגי העץ יש גם משמעות מבחינת איכות המוצרים וגם במחיר. חדרי ילדים מעץ מלא נוטים להיות יקרים יותר, אך עמידים הרבהב יותר וכן עדיפים יותר ברכישה.

שמנת עיצובים תשמח לעמוד לרשותכם עם שירותי עיצוב ותכנון קפדני לחדר הילדים, במחירים נוחים, שירות איכותי וצוות מקצועי. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.