5
חדר מעוצב לילדה - שמנת עיצובים
58

טיפים שימושיים לעיצוב חדרי ילדים קטנים

כאשר אנו מעוניינים לעצב חדר ילדים שהחלל בו הוא קטן, חשוב כי ניקח כמה  טיפים שימושיים לעיצוב חדר ילדים קטן. הצבע הוא הגורם הראשון שיכול לגרום לתחושה של חלל פתוח או הקטנת החלל. בחדרים קטנים, יש לצבוע את הקירות בצבעים בהירים. אין זה אומר שהקירות של חדרי הילדים שלנו יהיו צבועים בצבע לבן, אך ישנם גוונים בהירים ומיוחדים שעדיי יגרמו לתחושה של מרחב וחלל הרבה יותר פתוח. יש לרכוש מיטה לילדים שתהיה  בה מגירות ואופציות שונות לאחסון. חשוב כי מדפים יהיו תלויים ולא מוצבים על הרצפה, היות והם תופסים שטח ניכר מחלל החדר. ישנם כמה טיפים שימושיים לעיצוב חדר ילדים קטן שתוכלו למצוא אותם גם במגזינים השונים לעיצוב פנים.

האם כדאי לשכור מעצב פנים?

הרבה אנשים מעדיפים את הידע והניסיון של מעצבי פנים, במיוחד כאשר מדובר על טיפים שימושיים לעיצוב חדר ילדים קטן. המעצבים יודעים לנצל כל פינה בחוכמה ועבורם, עיצוב של חדר ילדים קטן, יכול להוות עבורם אתגר. גם בחירה בארון יעיל לחדר הילדים היא חשובה. ישנם גם טיפים שימושיים לעיצוב חדר ילדים קטן, כמו למשל לרכוש ארון בעל דלתות הזזה, כך שהוא חוסך מקום בפתיחה והסגירה של הדלתות וכן, שהדלתות תהיינה בעלות מראות, מה שגורם לאשליה של חדר ילדים גדול יותר. גם החלונות בחדר הילדים מהווים תפקיד חשוב, כל שהחדר יהיה מואר יותר באור טבעי, כך ההרגשה תהיה של חופש ומרחב.

תאורה נכונה ובחירת טקסטיל לחדר הילדים

אמרנו כבר שבתהליך עיצוב חדרי ילדים, צבעים הם גורם חשוב להקטנה או הגדלה של חלל חדרי הילדים מהבחינה האופטית. גם הווילונות והכריות ואפילו השטיח בחדר הילדים, יהיו חייבים אף הם להיות בצבעים בהירים, ניתן לשלב נגיעות של צבעים עזים אך לא בהגזמה כך שיהיה ניגוד וחיות בחדר הילדים. יש לשלב תאורה נכונה שמצד אחד תאיר נכון את חדר הילדים, אך מצד שני שלא תסנוור. גם באתרי האינטרנט השונים, תוכלו למצוא טיפים שימושיים לעיצוב חדר ילדים קטן ותוכלו בהחלט למצוא אותם כיעילים ביותר, כאשר תתחילו לעצב נכון את חדר הילדים.