כוורות או לא להיות

במאמר זה נלמד כיצד לרכוש כוורות תלייה לחדרי ילדים. המדריך המלא לרכישת כוורות תלייה לחדרי ילדים ימפה אתכם אל עבר הרכישה הנדרשת לכם, כך שחדר הילדים יעוצב בצורה משביעת רצון וגם הילדים ייהנו מכוורות בנפח המתאים להם. להלן מספר נקודות חשובות על כוורות לחדרי ילדים.

כוורות תליה צבעוניות

חשוב לשים דגש על צבע וצורת הכוורות. עליהן להיראות מעוצבות אך בהתאם לתכולת החדר הקיימת. למשל, אם החדר של הילדים שלכם כולו צבוע בלבן, כחול בהיר על השטיחים והטפטים, וכו’, רצוי שגם הכוורות תהיינה לבנות וכחולות, להבדיל ממצב בו החדר מעוצב יותר בצבעים חומים וכתומים, אז נעדיף כוורות בצבע עץ טבעי. הצורה של הכוורות יכולה להיות מרובעת לחלוטין או מרובעת עם דפנות עגולות לשיקולכם.

קנייה רק מחנות של מוצרי ילדים

חשוב לרכוש זאת רק מחנות המוכרת מוצרי ילדים או מחלקת ילדים בחנות רהיטים. קניית רהיטים שלא מתאימים לילדים שלכם, בייחוד אם הם קטנים, יכולה להוביל לפציעות ושריטות בייחוד מחלקים חדים שנמצאים על הדפנות. לכן, חשוב להגביל את עצמכם רק למחלקות הילדים בחנות הרהיטים.

מידות הכוורת

הכוורות נמכרות PERמדף/ים. לכן, חשוב לדעת מה הממדים של תכולת החדר על מנת לרכוש כוורת מתאימה, ולא להוציא סכום נכבד על מידוף עודף, או חלילה לקנות מעט מדי מדפים. יש לדעת את המידות לערך, על ידי הערכת תכולת החפצים הכוללת הדורשים אחסון על מדפים.

בחירת סוג העץ

בדרך כלל, העצים שיוצעו יהיו כולם איכותיים ועם שנות אחריות נגד ריקבון. יחד עם זאת, מומלץ לוודא שמדובר בעץ עם ציפוי מזונית, לקה או שניהם גם יחד. חשוב לוודא גם שסוג העץ הנבחר הוא עץ איכותי בפני עצמו אשר ידוע כעץ עמיד שיישמר לאורך שנים. בחירה נכונה של סוג העץ תחסוך לכם בהחלפה מהירה של המוצר ותניב עמידות רבת שנים.

מחירי הכוורות

כיום, במסגרת ירידת מחירי הריהוט, ניתן לחזות גם בירידת מחירי הכוורות, אולם המגמה לא צפויה להימשך לנצח. לכן, חשוב למהר ולרכוש כוורות לילדים אם זה רצונכם, על מנת שגם אתם תזכו למחיר נמוך ונגיש.