רהיטים מעוצבים לחדרי ילדים

רהיטים מעוצבים עבור חדרי ילדים מחכים לכם באולמות התצוגה של “שמנת עיצובים”. חדרי ילדים מעוצבים נוסכים אושר רב בילדים שלא ירצו לעזוב את החדר המרגש, וגם בכם זה ייטע נחת רב כהוריהם. במאמר שלפניכם נלמד כיצד לגבש נוסחה וזהות עבור חדרי ילדים מעוצבים כך שהתכנון שלהם יפיק מראה מלבב ונוסחה פונקציונאלית חכמה עבור התנהלות הילדים בתוך מקום מגוריהם החדש.

בחירת רהיטי הישיבה והשינה

הרהיטים צריכים להיבחר בהתאמה לעיצוב החדר הרצוי. אנו ממליצים לא לעצב את החדר עם דמויות ילדים על הטפטים אבל כן ניתן להשתמש בזה בווילונות ובשטיחים, כי אלו התקנים ניידים. טפטים קשים להסרה, והיא מצריכה את שיקום הקיר, ולכן לא בוחרים משהו שעוד3 שנים תצטרכו להסיר כי הילדים לא יאהבו. בוחרים טפטים חד/דו גוניים על פי הגוונים שאתם רוצים לעצב את החדר. בהתאם אליהם ניתן לבחור את המיטה: גוון המיטה והצורה שלה מומלץ שיהיו זהים לטפטים, לדלתות ולחלונות בשביל ליצור עיצוב עקיב.

בחירת מיקום רהיטי הישיבה והשינה

במקרה של חדר לילד אחד, כל מיקום שתבחרו יהיה נכון. במקרה של בחירה לחדר עם 1+ ילדים רצוי לבחור מראש את הקירות בהן יוטמעו המיטות. במידה וזה חדר גדול מספיק, אפשר להציב מיטה חד מפלסית PER קיר, אבל במידה וזה חדר קטן מומלץ להצטמצם למיטות קומותיים, כך שהקומה השנייה של המיטה אלכסונית ולא מעל רעותה. כך אתם תאפשרו לילד מהקומה השנייה לעלות עם סולם או גרם מדרגות נפרד מהמיטה הראשונה ויותר פרטיות לילד מהקומה הראשונה. בנוסף, הקומה הראשונה נהפכת לפינת משחקים וישיבה בטוחה בבקרים, כי אין גג למיטה.

בחירת פתרונות אחסון

בחרו כונניות ספרים, מדפי צעצועים שידות מיטות וארונות ילדים בהתאמה לעיצוב החדר. רצוי להיוועץ במומחים של “שמנת עיצובים” בבחירת פתרונות אחסון חכמים לילדים אשר יאפשרו להם אחסון נוח וקל בהיותם בחדרם. כך, אתם מאפשרים להם גם להתמצא בקלות בחדר וגם לגדול בו בכיף.

שמנת עיצובים – תכנון חדרי ילדים בהתאמה אישית

בחברת שמנת עיצובים מתכננים חדרים מעוצבים עבור ילדיכם. החברה מומחית בתכנון פינות אחסון וישיבה לחדרי ילדים כולל מיטות ילדים. צרו קשר עם המומחים של שמנת עיצובים בתחום חדרי ילדים על מנת לגבש מתווה חדרי ילדים מעוצבים עבור ביתכם.