שולחן עם כוורת ארון עם מגירות

פתרונות אחסון לחדרי הילדים

אם אתם סבורים כי עיצוב חדר ילדים מעוצב צריך להיות גם חדר ילדים עם פתרונות אחסון לחדרי ילדים שנבחרו במתכונת חכמה עבורם, כאן תלמדו כיצד זה נעשה. חדרי ילדים מעוצבים הם אמנם חדרים בצבעים ובצורות מעניינות מבחינה אדריכלית, אבל הם צריכים להתבסס גם על פתרונות אחסון מקוריים ובעלי מסר פונקציונאלי שמיועד לילדים. להלן אסופת פתרונות אחסון מעוצבים שיסייעו לכל ילד לגדול טוב וליהנות מהשימוש בחדר.

כונניות ומדפים לספרים

תמיד תבחרו כונניות ומדפים לא מחורצות/ים, אלא עם מדפים חלקים בלבד. כשהמדפים מחורצים, אתם מעבירים לילד בדיוק את המסר ההופכי שצריך להעביר לו: שליפת ספר זה דבר קל ופשוט, והכנסתו חזרה לכוננית קשה ומצריכה השחלה למגרעת צרה וצפופה. כשהמדף חלק, המסרים הם בדיוק הופכיים ועל כן נכונים לחינוך ילדים: מעוניין לקרוא ספר? תצטרך לעבוד קשה לשלוף אותו ולהיזהר לא להפיל את הספרים האחרים. אבל אם תהיה מעוניין לסדר את החדר, זה כבר עניין קל ופשוט שמצריך רק הכנסה פשוטה לתוך המדף. מה המסר? עידוד סידור החדר.

מדפים ניידים לצעצועים

כמה פעמים קניתם משהו יקר לילד כמו מכונית על שלט או רכבת להרכבה והם התקלקלו ואז “לא הבנתם למה קניתם להם את זה אם הם שוברים כל דבר”? ניתן להימנע מכך באמצעות בחירה נכונה של פתרונות אחסון לחדר הילדים. כך, למשל, הם המדפים הניידים. אלו מדפים עגולים שנועדו בדיוק לאותם צעצועים יקרים ומסורתיים שנוטים להישבר על ידי הילדים. בסיום המשחק, מחזירים אותם לתוך אותם מדפים, והם שומרים עליהם מלהישבר. בדרך זו הילד מבין כי מדפים אלו פועלים לטובתו ועליו להשתמש בהם עם תום המשחק.

שידות ליד המיטה

שידות מגירות לאחסון כלי יצירה ומשחקים/צעצועים קטנים ומידיים. השידות יימצאו ליד המיטה ויאפשרו לילד לאחסן את כל הכלים לשימוש תכוף ולהימנע מלאבד אותם ברחבי החדר.

שמנת עיצובים – חדר ילדים מעוצב על פי הזמנה

בשמנת עיצובים מגבשים עבורכם פתרונות עיצוב חדרי ילדים בהתאמה אישית. חדרי ילדים מעוצבים מביאים עמם אושר ושמחה לכל ילד. עיצוב חדר ילדים עם פתרונות אחסון חכמים נעשה על ידנו מזה שנים רבות. פנו אלינו לסיוע ותמיכה בכל נושא בתחום זה.

עשוי לעניין אתכם גם: ארונות ילדים מעוצבים