חדר ילדים מעוצבחדר ילדים מעוצב לבנות

עיצוב חדר ילדים לשניים

עיצוב חדר ילדים לשני ילדים תלוי בעיקר במיקום המיטות: או שממקמים ב- 2 קירות 2 מיטות, או שממקמים מיטת קומותיים בקיר אחד. במאמר זה נביע את 2 השיטות, עם טוויסטים מקוריים משלנו, מבית שמנת עיצובים. בכך, כל אחד יוכל לקבל רעיונות דקורטיביים ופונקציונאליים כיצד לעצב ולגבש חדר ילדים לשניים במתכונת מעניינת, כזו שתגרה את סקרנותו של האינטלקט ותגרום לרבים מחבריכם ללכת בעקבותיכם.

עיצוב חדר ילדים עם 2 מיטות יחיד בגובה הרצפה

במתכונת עיצוב זו ניתן למקם 2 מיטות בפינת החדר, כך שאחת אנכית לשנייה, או במקביל: כל ילד מקבל קיר שנמצא ממול לקיר השני. בדרך זו, פתרונות האחסון מושמים בקיר המפריד בין 2 הקירות, ובדרך הראשונה החדר מחולק בין פינת השינה לפינת האחסון, בה מושמים כל פתרונות האחסון יחד: ארונות, מגירות ומדפים. בשתי שיטות מיקום המיטות מומלץ שתהיינה שידות מיטה לחפצים האישיים של הילדים, מגובות במגירות ובמדף עליון. מומלץ למקם את השידות בקצוות המיטות, אם בוחרים בהצבה אנכית, וכך להימנע ממצב שהילדים ישכבו בכיוון אחיד, אלא רק בכיוונים מנוגדים: כל ראש ממוקם בכיוון הנגדי, ללא מגע עם הרגליים.

עיצוב חדר ילדים זוגי עם מיטת קומותיים

בעיצוב בשיטה זו חסכתם המון מקום בחדר שיכול להיות מתועל לטובת עיצוב פתרונות אחסון ופינות פנאי. בשיטה זו, אנו ממליצים למקם מיטות קומותיים באלכסון ולא אחת 100% על השנייה. בדרך זו אתם גם מאפשרים לילד מהקומה הראשונה פרטיות, שכן הילד השני עולה מגרם מדרגות או סולם שנמצאים באלכסון שעוקף את המיטה הראשונה. שנית, מרחב המיטה התחתונה נעשה לפינת משחקים ופנאי בשעות היום כשאין גג ובטוח לשבת שם. פתרונות אחסון עבור 2 ילדים יכולים להיות מופרדים על ידי צבעי מדפים או מיקומם. כך נכון לעשות גם בארונות וגם במדפי כוורת פתוחים. בדרך זו אתם מבטיחים חדרי ילדים מעוצבים עם מחשבה חברתית רבה: כל המרחב שייך לכל הילדים אך בנושאי אחסון ופנאי לכל אחד יש את הפינה שלו.

שמנת עיצובים – עיצוב חדרים זוגיים לילדים

בחברת שמנת עיצובים מתמחים בהתאמת חדר ילדים לשניים. חברת שמנת עיצובים מאפשרת לכם לבחור חדר ילדים בוטיק המיועד לשני ילדים, אשר מתבסס על עיצובים חכמים והטמעת רהיטים, פתרונות אחסון ומיטות בחוכמה רבה המאפשרת לילדים הנאה צרופה מהחדר גם כשהם מתגוררים בו יחדיו. נסו ותיווכחו!

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם: ארונות ילדים