חדר ילדים מעוצב לבנות 2018  חדר ילדים מעוצב לבנים 2018

עיצוב חדרי ילדים בשנת 2018

אם אתם סבורים כי לילדים שלכם מגיע את הטוב ביותר, רכשו עבורם חדרי ילדים מעוצבים במתכונת של שנה זו! מדובר בעיצוב מודרני ושובר שוויון אשר מביא לבית שלכם את כל הנורמות הדקורטיביות המתקדמות ביותר ועל כן הוא צפוי להפיץ אור ושמחה בקרב הילדים ובקרבכם גם יחד. איך מעצבים חדרי ילדים בעידן זה, ובמה זה שונה מהעבר?

עיצוב חדרי ילדים – קווים לדמותו

ראשית כל יש לבחור קווי מתאר גוניים אשר יתכתבו עם עיצוב חדרי ילדים. ניתן לבחור חדר ילדים ורוד או סגול, כחול בהיר או ירוק, וכל נוסחה אחרת של צבע בהיר וקר, המסמל יותר מכל חדרי ילדים. שנית, יש להחליט מהי הצורה של רכיביה הפרזול: דלתות, חלונות וקצוות המיטה והמדפים: יש שיכמהו לכך שהם יהיו עגולים ויש שיעדיפו אותם מרובעים. לאחר שניסחתם קווי מתאר אלו ניתן לצלול לקרביים ולטפל בחדר ברמה התכנונית עבורכם ספציפית.

תכנון חדר הילדים פרטנית עבורכם

את התכנון יש לבצע בהתאם למספר הילדים שצפוי לישון בחדר. במידה ומדובר בחדר מרובה ילדים, אל תעשו הפרדה פיזית עם קיר בתוך החדר, ואפילו לא עם סולם או מזנון. זו טעות, כי הילדים תמיד יחושו שלאחרים יש יותר מקום. במקום זאת, כן מומלץ לבצע חלוקת רכוש בהיקף שוויוני ולאפשר לילד הרגשה שכל החדר שייך לו, וכך כולם נהנים ומרוצים. לדוגמה: תכננו מיטות קומותיים אלכסוניות בין הקומות, ולא טוריות. הפרידו בארון הבגדים המשותף לפי מדפים. ניתן גם להפקיד מדפי כוורת לפי צבעים PER ילד. כך, כל החדר שייך לכולם, אבל במשאבים, במיטה ובאחסון, לכל אחד יש את הפינה שלו.

שמנת עיצובים – מספקים לכם את הטיפים החמים ביותר בעיצוב חדרי ילדים

בחברת שמנת עיצובים מביאים לכם את כל הטיפים החמים ביותר על עיצוב חדרי ילדים 2018. החברה עובדת עם נורמות מעודכנות ואטרקטיביות מבחינה דקורטיבית ומביאה לכם את הפתרונות הפונקציונאליים השווים ביותר. חדר ילדים מעוצב צריך להיות גם תכליתי וגם יפה. אנו מתמחים ביישום עיצוב חדר ילדים מכל סוג, ליחידים, זוגות ומרובי ילדים. בואו לגלות מה שמנת עיצובים יכולה לעשות עבורכם על מנת לגבש נוסחת עיצוב חדרי ילדים מענגת במיוחד.

עוד עשוי לעניין אתכם: מיטות ילדים