עיצובים חדרי ילדים

כאשר אתם מעוניינים לעצב את חדרי הילדים ולהתאים אותם אל תפיסות העיצוב המקובלות בענף דהיום, חשוב להישאר מעודכנים לתמורות החלות בענף. כאן נוכל לסקור עבורכם אותן בהתייחס לחדרים מכל הסוגים: למספר ילדים, לילדים קטנים שחיים לבד בחדר ולחדרי ילדים גדולים שבקרוב יצטרכו חדרי נוער. חדרי ילדים מעוצבים אשר ייסקרו כאן יוכלו להתאים גם לילד או לילדה שלכם.

חדרי ילדים הישנים כקבוצה

חדרי ילדים מעוצבים אלו מתוכננים עבור קבוצה של יותר מ- 2 ילדים, ולרוב יותר מ- 3 ילדים. בסוג זה של חדרים, מקובל לשים מיטת קומתיים אלכסונית אשר מאפשרת לילדים שלכם לשבת על המיטה התחתונה וגם ליהנות מפרטיות אם הם ישנים למעלה. בנוסף, התקני האחסון של הילדים, בין אם אלו ספריות לספרים, או מגירות ושידות בשולחן, יכילו מדפים חלקים ולא מחורצים, על מנת להקל את הסידור לעת ערב. אנו ממליצים שלא לעשות הפרדה בחדר, אבל כן כדאי למצוא סידור בכוורת המדפים כך שתיווצר הפרדת תכולות בין הילדים הדרים בחדר.

חדרי ילדים לבודדים או בקבוצות

בחדרי ילדים מסוג זה מקובל לשלב מיטה חד קומתית, צמד מיטות חד קומתיות או מיטה דו קומתית בודדה. במקרה כזה, מוטב לשלב מיטה אלכסונית עם מזרון עליון בקו אלכסון מהמזרון התחתון. כמו כן, אנו ממליצים לשלב שולחן יצירה אחד לפחות, כסאות נמוכים, וארון בגדים קטן. ניתן לשלב גם כוורת מדפים. אם מדובר בחדר לצמד ילדים, כדאי לייצר הפרדה במדפים על מנת להבדיל בין התכולות.

חדר ילדים לילדים בוגרים

חדרי ילדים מעוצבים מסוג כזה יכילו ארון קטן עם מראת טיפוח, מיטת ילדים רחבה, ארון ממודף, וכוורת מדפים ללא חריצים להקלה על סידור התכולה לעת ערב. חדרי ילדים לילדים בוגרים נחשבים למילה האחרונה בחדרי הילדים לפני שהם עוברים לחדרי נוער. מאד כדאי להשקיע בעיצוב החדר ובטיפוחו כלך שייווצר מראה של חדר ילדים בוגרים על מנת לספק את התפאורה הנדרשת שתחזק את האימג’ של הילד הנמצא בכזה גיל (11 עד 13 לרוב). לרוב, זהו חדר לילד בודד, אך ניתן להלין בו גם צמד ילדים אשר חולקים את התכולה המשותפת שלו.