טיפים לריהוט חדר ילדים

כאשר אתם מבקשים לרהט חדרי ילדים, מאד מומלץ להיעזר במאמר הכוונה אשר מיטב בעלי הניסיון יצקו ידע לתוכו. חדרי ילדים קיימים במגוון רחב של רשתות שיווק וחנויות פרטיות, אך לא תמיד יודעים מה לבחור, ולא כל מה שבוחרים אכן מתאים לילד או לילדה שלכם. הטיפים שלפניכם יסברו מעט את האוזן בנושא הריהוט ויאפשרו בחירת התקני ישיבה, שינה ויצירה המיועדים לילדים – באופן חכם ומושכל.

התקני שינה

אם אתם מלינים ילדים בקבוצה, רכשו מיטות קומתיים. קחו בחשבון שמוטב לרכוש מיטב לא מקבילית, אלא כזו שהמזרון של קומה שנייה אלכסוני לזה של קומה ראשונה. מה אתם מרוויחים מכך, ומה הילדים מרוויחים? כל ילד מקבל פיסת קיר משלו ללא הצללה. בנוסף, הילד מהקומה הראשונה יכול ליהנות ממזרון שהוא ספסל בבקרים, ללא חשש להיחבט בגג של המזרון השני. נוסף על כך, הפרטיות בעת השינה מתעצמת, משום שהילד שישן במזרון הגבוה אינו מעל אחיו מהמזרון הנמוך, ועל כן אינו יכול לראות אותו ולהבחין בו תוך כדי השינה, ולהיפך. אם הילדים ישנים לבד, מוטב לבדוק כעי במיטת הילדים ישנו ארגז מצעים לחיסכון במקום בארון הבגדים. גם במיטות קומתיים מומלץ לשלב ארגז מצעים מאותה סיבה.

התקני ישיבה ויצירה

כאשר מדובר על התקני ישיבה, מומלץ לרכוש שולחן גדול שיספיק לכל הילדים הישנים בחדר, או מספר שולחנות שישמשו את הילדים בנפרד בקבוצות קטנות. השולחן הגדול או השולחנות הקטנים צריכים להיות מאובזרים בשידת מגירות ולהיות עשויים מצורות לא חדות, ומחומרים ידידותיים לילדים. שולחן עץ טבעי למשל חושף אותם לפציעות וחבטות, אך שולחן מלמין הוא התקן ישיבה בטוח, קל ומאד ידידותי לילד. בדרך כלל, בדגמים ממלמין יהיו התקני פתיחה כמו מגירות ושידות המותאמים לילדים, ללא חלקים חדים.

התקני אחסון

התקני אחסון רצוי לבחור בדומה להתקני הישיבה והיצירה: אנו ממליצים להימנע מעץ טבעי וגם להימנע מדלתות עם צירים חדים. מומלץ לקנות ארון דלתות עם התקני פתיחה שלא נפתחים עד הסוף למען בטיחות הילד. אם אפשר, קנו ארון הזזה וחסכו במקום פנוי בחדר. שידות ליד המיטות – התקן מאד פופולארי בחדרי שינה לילדים מכל הגילים.