עיצוב יעיל חדר הילדים

על אף כי לילדים רצונות משתנים – לא באמת נוכל לשנות להם את עיצוב החדר כל שנה. ישנם אלמנטים מסוימים שאינם דורשים משאבי ביצוע מרובים אשר הם דואגים לשמור על החדר מעודכן מתמיד עבור הילד בגילאים שונים – מגיל ינקות ועד ימי בית הספר היסודי. חדר ילדים מעצבים בעזרת מנורות ואהילים, קירות בעיצוב חדרי ילדים חדשני, רהיטים שימושיים ומעוצבים ושטיחי רצפה בצורות ובגוונים שונים.
איך לחסוך במשאבי עיצוב חדרי ילדים?
החיסכון מתבטא בקניית שולחן מעצבים, כסאות דקורטיביים, שטיחים שהם מותג חדרי ילדים וכד’. איפה, אם כן, טמון החיסכון? את הדברים הגדולים והחשובים קונים מהכי איכותי שאפשר, וניתן להוסיף תוספות קטנות במקום להשתמש בחלל נוסף בחדר, ובכך – גם תחסכו כסף וגם תחסכו במקום. לדוגמה – נוכחתם לדעת שהילדים צריכים עוד שטח אחסון קניית שידת מגירות בזול במקום מדפים יקרים שיותקנו ברחבי הקירות תהיה חסכונית למדי. ניתן לקנו גם כוננית ספרים המתחברת לשולחן ועוד שלל התקני אחסון מוזלים ולא מסובכים לייבוא והתקנה.
רענון החדר
כחלק מתהליך עיצוב חדר הילדים, רענון של חדרי ילדים הנו פשוט בהרבה ממה שחושבים. נכון, לא כל שנה נבצע רענון לפי רצונות הילד, אבל ילד בגיל שנה הוא לא ילד בגיל 5 וילד בגיל 5 אינו נער מתבגר, ולכן אך טבעי שאחת לכמה שניפם יידרש רענון בחדר. במצב כזה ניתן לרכוש אהילי מנורה, עיטורי קיר והחלפת השטיחים בחדר על פי צו עיצובו של הילד.
קירות החדר
קירות החדר אינם חייבים להיות לבנים. ניתן להתאים את צבע הקרי לצבע הדומיננטי בחדר, למשל. טפט עם פסים ועיגולים ייצור בחדר אווירה המתאימה לרוח המודרנית. בגדול, צבעים כהים לטפטים שלכם לא יתאימו לחדרים הגדולים ולהיפך – צבע בהיר ייראה מזמין פחות בחדר קטן. התאמת הקירות על פי מתווים אלו תיצור מתיחת פנים רצינית וקוהרנטית למדי בתוך החדר.
שטיחים מיוחדים
השטיחים אינם חייבים להיות מקיר לקיר ואפילו לא צריכים להיות מרובעים כמו הרצפה. ניתן לרכוש שטיח עגול שיכסה את מרכז הרצפה, למשל, או שטיח עם כמות קודקודים שונה מ- 4 על פי מתווה העיצוב שלכם. מגוון רחב של שטיחים בצורות שונות ניתן לאיתור בחנויות מוצרי ילדים.
מראה בחדר
סימן הסטטוס בחדרי נוער, שאינו מאפיין כמעט חדרי ילדים או תינוקות. המראה היא סימן לבגרות ובשלות להיות בגיל הנעורים לדעת הורים, ואנשים העוסקים בהתפתחות הילדים והנוער. ניתן לבחור מראה לארון, מראת קיר, וכד’, ולמקם אותם במקומות שונים בחדר.
אנו בשמנת חדרי ילדים שמחים להציע לכם מבחר אפשרויות לעיצוב חדרי ילדים מיוחד ומקורי. אתם מוזמנים להתרשם ממבחר הקולקציות המעוצבות שלנו וליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים.