התאמת החדר לילד

עיצוב של חדר ילדים חשוב לא רק לצרכים נקודתיים של גיל הילד הנוכחי, אלא גם למגורי הילד בחדר בעתיד, ולכן בחירה בעיצוב המתאים גם לילד קטם וגם לילד גדול יותר תהיה חכמה מאשר בחירת עיצוב טרנדי לילד הקטן בלבד. נכון, שינויים יצטרכו להיעשות בכל מקרה, אבל ניתן למזער אותם מאד ולצמצם את עלותם באמצעות בחירה חכמה.
עיצוב יחד עם הילד
מומלץ שהעיצוב ייעשה בייחד עם הילד. שתפו אותו בבחירת הרהיטים, השטיחים, סגנון עיצוב הקירות וכיוצא באלה. כשהילד גם כן בוחר את מאפייני חדרו הוא בתחושה שהחדר גם שלו, ועל כן יעריך יותר את החדר ללא קשר לגילו. עיצוב חדר ילדים יכול להתבטא אפילו בקביעת המיקום שלו, בהינתן שהבית חדש וטרם הוקצעו ייעודים למתחמים השונים בבית. עיצובו של כל חדר ילדים מתחיל ברעיון שלכם, שיתוף הילד ברעיון, שמיעת רצונותיו ונקודות נוספות שהוא לוקח בחשבון, וגיבוש מתווה סופי עבור חדר הילדים שישמש אותו למגורים בשנים הקרובות.
בחירת הגוון בחדר
בחירת הגוון – פירושה בחירת הצבעים של הקירות, השטיחים וכל דופן אחר הנמצא בחדר. בחירה זו חשובה במיוחד לילד הקטן, שכן יחס חכם לצבעים יכול להביא לבחירה כזו שהוא מרוצה ממנה באופן נקודתי, וגם כזו שתשמש אותו כשיהיה ילד יותר גדול בגילו. אנו ממליצים להשתמש בצבעי פסטל, צבעים המיועדים עבור ילדים ואשר ניתן ליצור מהם שלל עיצובים שונים המתאימים עבור חדרי ילדים.
מוצרים נלווים לחדר ילדים
אלו אותם מוצרים אשר ניתן לעדכן אותם כשהילדים גדלים, להחליפם ולשנות אותם בהתאם לאופי החדר. וילונות, שטיחים, כריות, רכיבי תאורה, אהילים לרכיבי תאורה ובובות שונות. כל אלו יכולים להירכש במחיר לא יקר ביחס לתכולת החדר הקבועה, וגם להיות מוחלפים עם התקדמות הילד בסולם הגילאים. בחירת המוצרים הנלווים היא החוויה האותנטית ביותר לילד שכן אז הוא לא רק גר בחדרו אלא יודע שיש לו תעסוקה שהוא אוהב והוא בחר שתהיה בתוכו. חדרי ילדים עם בובות, כריות, ורכיבי תאורה מעוצבים הם ללא ספק הרבה יותר אטרקטיביים מעוד חדר ילדים ללא תוכן דומה.