בחירה נכונה של חדרי ילדים ונוער

העיצוב של חדרי הילדים והנוער הפכו להיות להכרח עבור משפחות. פעם ניתן היה להרכיב חדרי ילדים ונוער מפריטים שונים, והילדים היו מסתפקים בחדר בסגנון זה. היום, פני הדברים השתנו, העיצוב הפך להיות שונה, נוח ואיכותי, והנוער או  ילדים בגיל בוגר, מעוניינים כבר לבחור בעצמם את חדרם. יש לבצע בחירה נכונה של חדרי ילדים ונוער, על מנת שהחדר ישרת את הילדים גם בבגרותם. היום העיצוב של חדר ילדים ונוער, חייב להיות פונקציונלי ומתאים לצרכיו של הנער או הילד. יש לשקול ולעשות בחירה נכונה של חדרי ילדים מעוצבים ונוער. חשוב שתהיה בחדר פינת למידה פינת מחשב פינת אחסון ועוד. הטעם האישי של הילד או הנער, הוא זה שקובע כי סך הכול הילד הוא זה שגר בחדר ויש לו את הזכות לבחירה ולעיצוב החדר בו הוא יגור. הילדים והנוער בפרט, יודעים בדיוק מה הם רוצים, והם מאוד מעודכנים בעיצוב של היום. הילדים רואים  הרבה תכניות טלוויזיה, והם מכירים את סוגי העיצוב השונים. המרחב האישי, נותן תחושה של עצמאות לילד או לנער, וחשוב כי תיעשה בחירה נכונה של חדרי ילדים ונוער.  פרט חשוב הוא לבחור את הריהוט בהתאם לחללים בחדר, אסור לרכוש רהיטים גדולים מדי עבור חלל קטן ולהיפך.

בחירת הרהיטים תוך מחשבה לכמה שנים קדימה

חדרי ילדים ונוער הינה הוצאה די גדולה, ולכן עלינו לחשוב כמה שנים קדימה, כאשר אנו הולכים לקראת בחירה נכונה של חדרי ילדים ונוער. אסור שתהיה לילד תחושה של מחנק, או צפיפות. יש לבצע בחירה נכונה של חדרי ילדים ונוער תוך מחשבה על העתיד, לדוגמא, לא לבחור רהיטים ילדותיים מדי כמו מיטה בצורת מכונית, שלאחר שנתיים כבר לא תשמש את הילד שהופך לנער מתבגר. האיכות של הרהיטים היא חשובה, יש לבחור רהיטים עמידים ויציבים, כמו ריהוט העשוי מעץ מלא ואיכותי. הצבעים של הריהוט חייבים להיות ידידותיים לסביבה ולא לסכן את בריאות הילדים. חשוב כי המיטה תהיה נוחה ותתמוך בגב הילד, היות וילדים גדלים מהר, וחשוב כי המזרון יהיה אורתופדי ויתמוך בגוף הילד. הפריטים של חדרי ילדים ונוער, צריכים להיות מורכבים ממיטה, ארון בגדים, שולחן כתיבה וכיסא נוח להכנת שיעורים ולישיבה מול מחשב, וכוננית ספרים. יש לשים לב כי הריהוט יהיה מתאים לתו התקן של ישראל. יש לציין, כי בחירה של ריהוט מעץ מלא, הינה בחירה נכונה, כי העץ המלא, אינו פולט גזים רעילים כמו העץ התעשייתי. כדאי לרכוש חדרי ילדים ונוער מיצרנים שמייצרים ריהוט בארץ, כי תו  התקן  המתאים הוא חשוב .

היכן כדאי לרכוש רהיטי ילדים ונוער?

כדאי לרכוש ריהוט של חדרי ילדים ונוער, בחנויות ידועות שכבר קיימות שנים בשוק, ויכולים להעניק אחריות מלאה על הריהוט. יש לקחת את הילד אתכם לאולמות התצוגה, אך לפני כן, יש למצוא באתרי האינטרנט את הדגם הרצוי עבור הילד, על מנת שיהיה לכם קו מנחה על העיצוב הרצוי לו. יש היום המון עיצובים שונים ומגוונים, יש חדרי ילדים ונוער לנערות ולנערים. הנערות תבחרנה  בחדר רומנטי יותר, הצבעים של החדר צריכים להיות צבעים רגועים אבל שיתאימו לריהוט בחדר הילדים. זו חוויה נעימה גם עבור הנער או הילד וגם עבור ההורים לעצב יחד את החדר. ילדים היום, הם עצמאיים יותר ויכולים להביע יצירתיות בעיצוב חדרם, בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם המוכר באולמות התצוגה של חרי ילדים ונוער ולהגיע עם המידות המדויקות של החדר ואפילו עם תמונה באיפון.